مرجع تخصصی ساز درامز

کتاب، مجله، مقالات و محصولات تمرینی مربوط به ساز درامز { بی صدا تمرین کنید}

مرجع تخصصی ساز درامز

کتاب، مجله، مقالات و محصولات تمرینی مربوط به ساز درامز { بی صدا تمرین کنید}

مرجع تخصصی ساز درامز

قصد بنده از ایجاد این وبلاگ ارایه مطالب مفید و آموزنده در مورد ساز"درامز" بوده است. همچنین با توجه به کمبود فضای آموزشی و دشواری های تمرین برای نوازندگی این ساز، محصولاتی طراحی و تولید میکنم تا تمرین برای علاقه مندان به این ساز آسان تر شود.

نویسندگان

این یک Fill است که توسط mike mangini درابتدای آهنگ ‘Hip Today’ اجرا شده است. با هم به تجزیه و تحلیل این  Fill می پردازیم تا اجرای آن به صورت جز به جز برایمان آسانتر شود.

تمرین 1- اولین بخش از این Fillبر اساس تکنیک paradiddle-diddle نوشته شده است که توالی نواختن آن بصورت RLRRLL است. بعد از آن دو نت بیس درام و بعد فلور تام با دست راست و بعد snare با چپ است.

 

mike1

تمرین 2- در این مرحله به ضرب دوم دو بیس درام اضافه میکنیم. یکی روی دومین نت دولا چنگ و دیگری روی چهارمین نت دولا چنگ از ضرب دوم. و در نهایت همزمان snare و کرش را برای ضرب سوم مینوازیم.

شیمmike 2 

تمرین3- برای تکمیل این Fill برای سر ضرب چهارم snare با چپ و برای دومین نت دولاچنگ همزمان به بیس درام و کرش ضربه میزنیم . با یک flam در ضرب اول میزان بعدی کار را تمام میکنیم.

mike 3

آهنگ ‘Hip Today’ از آلبوم ‘Waiting for the Punchline’ و متعلق به گروه Extreme است.

 

منبع : www.drumlessonacademy[dot]com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">