مرجع تخصصی ساز درامز

کتاب، مجله، مقالات و محصولات تمرینی مربوط به ساز درامز { بی صدا تمرین کنید}

مرجع تخصصی ساز درامز

کتاب، مجله، مقالات و محصولات تمرینی مربوط به ساز درامز { بی صدا تمرین کنید}

مرجع تخصصی ساز درامز

قصد بنده از ایجاد این وبلاگ ارایه مطالب مفید و آموزنده در مورد ساز"درامز" بوده است. همچنین با توجه به کمبود فضای آموزشی و دشواری های تمرین برای نوازندگی این ساز، محصولاتی طراحی و تولید میکنم تا تمرین برای علاقه مندان به این ساز آسان تر شود.

نویسندگان

مهمترین بخش ساز درامز پوست ها هستند. بدون پوست مناسب، ساز صدای خوبی ندارد. بنابراین پرسش این است که با توجه به سبکی که در آن فعالیت می کنیم، چگونه پوست مناسب را انتخاب کنیم؟ پوست های درام مارک های گوناگونی دارند و بازار تولید آنها بسیار رقابتی است و تبلیغات آنهامی تواند به راحتی شما را سر در گم کند که چه نوع پوستی و از کدام مارک بخرید. در این مقاله شما را راهنمایی می کنم تا با کسب اطلاعات در مورد انواع پوست ها بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.


گوناگونی پوست های درامز


از آنجا که بیشتر تولید کنندگان معتبر مانند Evance و Remo از مواد مرغوبی برای تولیدشان استفاده می کنند، نمی توانبه سادگی گفت که کدام بهتر است. انتخاب پوست یک موضوع سلیقه ایست و هر شخص باید خودش انواع مختلف را تجربه کند. یک لایه، دو لایه، پوشش دار و بدون پوشش تنها چند نوع از انواع آن است.

همانطور که گفته شد انتخاب پوست موضوعی سلیقه ایست. اگر درامر سبک راک هستید به پوستی مقاوم و صدایی بلند و شفاف نیاز دارید. اگر در سبک جز فعالیت می کنید شاید تولید صدایی گرم مورد نظرتان باشد. صدای شفاف را می توان از پوست های یک لایه طلب کرد. خصوصیت این نوع پوست اینست که باعث می شود صدای طبیعی ست درامز شما بیرون بیاید. در مقابل، پوست دولایه صدایی گرم تولید می کند و مقاوم تر است و ترکیب فوق العاده ای از عمق و شدت صدا بدست می دهد.


در قسمت میانی بعضی از پوست هایک حلقه یا نقطه مرکزی وجود داردکه به متمرکز نواختن کمک شایانی می کند و ممکن است گران تر باشند. این نوع پوست ها در ناحیه مرکزی مقاوم تر و در نتیجه دارای طول عمر بیشتری خواهند بود. معمولاً این نوع پوست را در Snare میبینیم.


پوست های پوشش دار


شاید تا بحال این پرسش برای شما پیش آمه باشد که فرق پوست پوشش دار با پوست بدون پوشش در چیست؟ پوست بدون پوشش صدایی شفاف تر تولید می کند و کاربرد بیشتری نسبت به پوست های پوشش دار دارند. در مقابل پوست های پوشش دار صدایی گرم تولید می کنند. در کل باید ببینید در انتخاب پوست بدنبال چه صدایی هستید.

با توجه به مطالب گفته شده هم اکنون قادرید پوست درامز مناسب را برای خود انتخاب کنید. حتماً پوست های متفاوت را امتحان کنید و ببینید هر کدام چه نوع صدایی از ساز شما تولید می کنند.


منبع : اینترنت

نویسنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">